pentru ca fluturii nostri vor sa zboare! REZERVAT

Author: Dianet und Veronique / Etichete: , , ,



o gentuta speciala...

pentru ca a venit vara, pentru ca putem, pentru ca e din ce in ce mai mult soare, pentru ca avem un look nou si deosebit, de care suntem mandre, pentru ca azi de dimineata un fluture si-a gasit locul printre floricelele mele.

Geanta in forma de fluture, (are rost sa spun ca e un model deosebit?) pret 40 lei. 

si nu are doar forma de fluture, ci si aripioare in toata regula, chiar si antene fluturiste. sau futuriste :)

Enjoy!

De asemenea, au sosit si alte ciudatenii pe la noi. Organizam cateva lectii de buna purtare, apoi le lasam sa plece :)

2 comentarii:

tatiana spunea...

Hello, iata ca te-am si vizitat. Vezi ce parolista sunt? De drag intru la tine pe blog. Te pup

Mihaela Pojogu spunea...

multumesc pentru vizita, te-am adaugat si eu la randul meu in blogroll.
Ai lucrusoare frumoase, radiante ca de soare :)